Monday 28 February 2011

شناسایی مزدوران ادامه دارد ...تو له سگهای رهبری شنا سا ئی می شو ند یکی پس از دیگری




مصاحبه حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت کودتایی احمدی نژاد در برنامه امروز دیروز فردا را اغلب دیده اید .
گرچه اظهارات گوبلز ماآبانه آقای مصلحی بیشتر به اظهارات یک بیمار متوهم و روان پریش شبیه بود اما در آن برنامه می شد به چند نقطه ضعف دولت پی برد ؛ بحران مشروعیت در میان کارگزاران امروزین جمهوری اسلامی و ریزشهای فراوان آنها و ترس آنها از واکاوی تاریخ جمهوری اسلامی ، به عنوان مثال وقتی مجری برنامه داشت از گذشته و تاریخ عملکرد آقای مصلحی سخن به میان می آورد از شهید بهشتی نام برد که برای اولین بار ایشان را وارد فعالیتهای میدانی جمهوری اسلامی نموده ، شهید بهشتی ای که فرزند او امروزه در میان زندانیان و متهمان جمهوری اسلامی است و نام و افکار او امروزه در تضاد عملی با سیاستهای دولت کودتایی است !.
در بخشی دیگر او از شناسایی عوامل در خدمت جمهوری اسلامی صحبت کرد و اشاره کرد که :سرویسهای جاسوسی برای شناسایی عوامل ما در تلاش هستند ! .
از این نکته و با توجه به مشاهدات و گفته های بسیاری از دوستان در راهپیمایی های اخیر ۲۵ بهمن و ۱ اسفند  که اعلام کردند : " سال گذشته ما ماسک به صورت داشتیم و حالا این بسیجی ها و اطلاعاتی ها بودند که در خیابانها ماسک به صورت داشتند ! " معلوم می شود پاشنه آشیل و نقطه ضعف اصلی حکومت ترس از شناسایی عوامل سرکوب هست .
به اعتقاد این قلم شناسایی و معرفی مزدوران ریز و درشت حکومت باعث میشود رعب و ترس در دل مزدوران حکومت  بیفتد و همین امر به ریزش عوامل سرکوب در جمهوری اسلامی کمک شایانی می کند .
در طی این یک سال سرکوب خونین جنبش آزادیخواهی مردم ایران در حد توان و بضاعت اطلاعاتی این مجال اینترنتی تا کنون چهره های بسیاری از عوامل سرکوب و مزدوران داخلی و خارجی جمهوری اسلامی معرفی شده اند و اکنون با سپاس بی حد و مرز از جان برکفان و دوستان عزیزی که در داخل کشور بزرگترین سهم را در این مهم بر عهده داشته و دارند و امیدوارم در فردای ایران آزاد بدون هیچ واهمه و ترسی نام تک تک آنان را آورده چهار مزدور و سرکوبگر دیگر را معرفی می نمایم :

احسان تولایی ( با نامهای مستعار مهران صفاری و مهندس گودرزی )

نامبرده عضو معاونت فرماندهی اطلاعات نیروی انتظامی می باشد ، عکس فوق که مربوط به روزهای اولیه اعتراضات خیابانی جنبش سبز می باشد نشان می دهد که وی با رخنه در میان مردم و معترضان سعی در مهار شورش و اعتراضات دارد .
محل کار وی در فرماندهی اطلاعات ناجا در خیابان سئول تهران می باشد و در سعادت آباد در خیابان ۱۸ متری مطهری سکونت دارد .
ضمنا نامبرده در خیابان استاد نجات اللهی (ویلا) نبش خیابان سپند ، ساختمان مرجان ، طبقه چهارم در یک شرکت بازرگانی به نام " رایانه گستران عصر ایران " با نام مهندس گودرزی فعالیت تجاری نیز دارد ، به احتمال زیاد شرکت فوق برای یکی از بستگان ایشان (احیانا با جناق و یا برادر زن وی) می باشد و وی در آن شرکت رفت و آمد دارد و چه بسا سهامدارو یا شریک است .


 حاج مرتضی شفیعی فراهانی


عضو فعال و احتمالا فرمانده بسیج مسجد آشتیانی ها در خیابان ۱۷ شهریور، ایستگاه ناصری و شاغل در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (صنایع مخابرات ایران، صما) می باشد .
نامبرده که از عوامل اصلی سرکوب و هدایت و سازماندهی بسیجیان و نیروهای چماقدار حزب الله می باشد در بدنه اجرایی انصار حزب الله نیز حضور داشته و در بسیاری از مراسمها و تجمعات این گروهک در کنار دیگر رهبران این جمع همچون حسین الله کرم و فرج مرادیان و ... دیده شده است .
وی همچنین مدت مدیدی است متولی هیات عزاداری ای به نام " محبان الزینب " است که بصورت سیار وهفتگی ، یکشنبه شب ها در شرق تهران برپا می گردد ، از این هیات که مداحی آن چند سالی است بر عهده سعید حدادیان و حاج قدمی است می شود به عنوان یکی از کانونهای تجمع و جذب نیروهای چماقدار از میان جوانان و نوجوانان در شرق تهران نام برد .




منصور ابوالفتحی

از فعالان حزب الله در غرب تهران و عضو بسیج مسجد سالار شهیدان
وی از عوامل سرکوبگر در غرب تهران و ازاعضای بسیج مسجد سالار شهیدان واقع درتهران- فلکه دوم صادقیه- ابتدای بلوار فردوس- خیابان شهید باقری غربی- نبش بن بست سپیدار- مسجد سالار شهیدان می باشد .
عکسهای فوق تاریخ دقیق آن مشخص نیست اما در روزهای تیرماه ماه سال ۱۳۸۸می باشد .
نامبرده شاغل است در یک کارگاه تولید مبل در تهرانسر تهران بوده و در بلوار فردوس خیابان ولیعصر جنوبی سکونت دارد .



علی اکبر صیاد بورانی

فعال در گروههای حزب الله و عضو بسیج ، دانشجوی دانشگاه علم و صنعت تهران
نامبرده از اعضای سرکوبگر حزب الله و عضو بسیج مسجد حضرت زینب و کانون فجر می باشد ، ضمنا نامبرده دانشجوی دانشگاه علم و صنعت و از اعضای بسیج دانشجویی آن دانشگاه نیز می باشد . کانون فجر مسجد حضرت زینب یکی از کانون های فرهنگی هنری بسیج در استان تهران است که در نازی آباد، خیابان شهید عراقی واقع شده است. و از جمله نقاط تمرکز نیروهای سرکوبگر بسیج در منطقه نازی آباد می باشد .محل سکونت نامبرده نیز نازی آباد ، خیابان کوشا می باشد .
گفتنی است وی در جلسات بسیج مسجد محل خود ،مسجد حضرت زینب و همچنین در دانشگاه بصورت علنی و بی واهمه بارها اظهار داشته است که :" خدا را شاکر است که توانسته است در طول این یکسال در فتنه های خیابانی به ضرب و شتم مخالفین بپردازد و از فرصتی که برایش پیش آمده خوشحال است ، وی این سرکوب را برای همقطارانش فرصتی طلایی می داند که برابر است با رزم آوری شهدا و رزمندگانی که در جبهه های جنگ ایران و عراق در مقابل ارتش بعثی بوده اند " .
متاسفانه از بیان دیگر اظهارات و خاطرات وی درباره سرکوبهای خیابانی معذوریم چرا که بیم آن می رود که راوی و منبع ما شناسایی شود اما وی به هر حال به دروغ و برای روحیه دادن به دیگر سرکوبگران و یا واقعیت خود اظهار داشته است در اعتراضات روزهای خردادماه سال ۱۳۸۸ با باتوم فلزی خود که در عکس هم مشهود است مغز یک معترض را پخش خیابان کرده است .
و در آخر اینکه شناسایی سرکوبگران و مزدوران همچنان و با قوت و اهتمام بیشتری ادامه خواهد داشت ...

No comments: